Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Dec 2024 15:35:30 +0200

Tere!

Kambja Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/12976 
aadressile Tartu maakond, Kambja vald, Ülenurme alevik, Lennu tn 8a 
(Multifunktsionaalne hoone) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vajalik kooskõlastus.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27206889>  (menetlus nr: 
461782), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 23.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kambja Vallavalitsus) või menetleja (SANDRA MARRAN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister